Náš závazek

OK MAKLÉŘ je nová značka ve světě realitních služeb a realitního zprostředkování. Opírá se o mnohaleté zkušenosti ze světa realit, a především o potřeby KLIENTŮ, kteří vyhledávají pomoc s prodejem, pronájmem či vyhledáním vhodné nemovitosti.

Potřeby, poznatky a spokojenost klientů pro značku OK MAKLÉŘ hrají klíčovou roli. I proto se opírají o závěry z mnoha kvantitativních i kvalitativních průzkumů trhu, spokojenosti a reálných potřeb KLIENTŮ.

Stejně důležitým zdrojem informací pro značku OK MAKLÉŘ jsou nejenom reference a zpětná vazba KLIENTŮ, majitelů nemovitostí anebo i těch, kteří se na svou první nemovitost zatím jenom těší, ale i praktických zkušeností z realitního trhu, kterých využíváme pro nastavení a zabezpečení kvalitních, spolehlivých a rychlých služeb pro naše KLIENTY.

Očekávání našich KLIENTŮ jsou různá: jeden potřebuje prodat rychle, druhý si počká na nejvyšší cenu, další preferuje naprostou bezstarostnost prodeje či pronájmu nebo potřebuje třeba jenom poradit s ideálním postupem realitního procesu.

Pod značkou OK MAKLÉŘ si uvědomujeme, že v mnoha případech se jedná o celoživotní majetek vlastníka, a proto opatrnost a případné obavy klientů, jak se zorientovat ve vodách realitního businessu jsou naprosto namístě. Přesto maximalizace výnosu pro naše klienty hraje vždy důležitou roli, a to bez ohledu na to, či se jedná o zkušeného realitního investora, nebo je KLIENTEM, který nemá s touto složitou disciplínou zkušenosti.

Značka OK MAKLÉŘ proto GARANTUJE naprosto seriózní a profesionální přístup. Se stejným nasazením, které se kromě jiného řídí i našim ETICKÝM KODEXEM, přistupujeme jak ke zkušeným majitelům, tak i ke klientům, kteří prozatím s prodejem nemovitostí nemají zkušenost.

Jsme přesvědčeni, že VZTAH mezi makléřem a klientem má být na stejné úrovni jako je tomu v případě dobrých rodiných lékařů. Dlouhodobě, transparentně a s důvěrou. Cílem je, aby se na značku OK MAKLÉŘ KLIENTI obraceli opakovaně PO CELÝ SVŮJ ŽIVOT. Bez ohledu na to, jestli se jedná o první nemovitost, hledání domu po narození prvního potomka, chatu, investiční příležitost, nebo naopak ve vyšším věku o konsolidaci majetku a zajištění potřebné hotovosti.